Treceți la conținutul principal

[Cugetarea săptămânii] Elle Decoration merită


Nu știu dacă v-am mai zis, dar revistele glossy mi se par o gluma proastă. Toate, fără nici o excepție. La un moment dat citeam cu mare plăcere Tabu și mi se părea tare dar nu știu dacă asta era pentru că eram eu copilă sau dacă chiar era de calitate. Între timp, paginile s-au împuținat și articolele au devenit din ce în ce mai plictisitoare.
Revistele glossy nu mă relaxează, mă enervează. Articole reciclate anual, tendințe venite cu întârziere, colaje cu poze pe care mi le pot face singură și alte articole de umplutură iar cireașa de pe tort, jumătate din conținut numai reclame. Să nu deschidem capitolul prețuri ale recomandărilor. Mai bine nu. 
Trebuie să recunosc însă că Elle Decoration îmi făcea cu ochiul, spre deosebire de surioara ei mai fashion. Am achizioționat ediția de iarnă 2013/2014, n-am citit-o încă în întregime dar până acum am ridicat doar o dată din sprânceană (o lumânare cu 170 lei) și ăsta e semn bun. E puțin cam snobbish, dar asta pentru că nu putem uita cine e sora ei mai mare. Încerc să accept și ideea de snobism mai nou, pentru că observ că nu ma pot sustrage, în domeniul meu toată lumea e mai mult sau mai puțin snoabă; te învață să fii snob încă din facultate. Câteodată mă întreb cum am rezistat până acum. 
Revista e bogată în conținut, cu articole interesante, recomandări bune și diversitate. Eu o recomand și aștept numerele viitoare!