Treceți la conținutul principal

[Cool Hunting] Fashion Hacks

Eu sunt o bleagă. În sensul că stric chestii, le scap din mână, încurc lucrurile și când le descurc de fapt le încurc mai tare. Deși îmi iubesc hainele, nu știu să am grijă de ele, cum au unii oameni care par tot timpul ca scoși din cutie (p.s pe voi aștia așa, vă urăsc). Dacă sunteți cam ca mine, poate vă folosesc lucrurile de mai jos:
1. Știam tot felul de măsuri orientative ale corpului uman, dar de asta chiar n-am auzit! Tocmai te-ai ridicat de pe scaun să vezi daca e adevărat? Bravo.
2. Mie nu mi-au plăcut niciodată ciorapii cu rupturi purtate cu nonșalanță. Dacă nu știai, arăți de parcă tocmai ai fost violată. Trebuia să scot asta din mine demult!

1. Să fim serioși, nu ți-ai luat niciodată o pereche de pantofi, un pic mai mici decât ar fi fost cazul?
2. Asta mi-a plăcut cel mai mult. Îți pui toate hainele pe umeraș și le agăți orientate în același sens. De exemplu, orientezi toate umerașele cu dosul cârligului la vedere (se înțelege ceva?) iar când porți o anumită haină, o pui la loc în dulap cu umerașul orientat invers. La sfârșitul anului, poți scoate toate hainele cu umerașul rămas neîntors, pe care le poți dona sau dărui pentru că e clar că nu le mai porți.

2. Nu ai cum să nu iubești vinul alb!


1. The most brilliant idea evaaaa!

Imgini via whowhatwear.com