Treceți la conținutul principal

[Random] Boiler Club Outfit

Mi-e greu să găsesc titlu potrivit și se pare și să fac introducerea seriei de postări care începe azi; mi-a venit acum ceva timp ideea să creez o nouă rubrică în care să postez localurile mele preferate din Cluj Napoca alături de o ținută care mi se pare mie potrivită pentru localul respectiv. Mi-ar fi plăcut desigur ținutele să fie din garderoba proprie, dar cum nu-mi place să pozez și nu am timp să fotografiez ținute, am apelat la vechiul prieten Polyvore. 
Primul local e desigur Boiler, care e localul meu preferat din Cluj. Deși ies mai des în alte localuri, în Boiler mă simt întotdeauna excelent. Cum văd ținuta? Păi, în primul rând relaxată. Te poți duce oricum pentru că nu o să te judece nimeni dar dacă ești prea la patru ace, nu o să te simți comfortabil. Poți merge pe varianta unei ținute minimaliste cu accesorii statement, sau dimpotrivă să alegi topul cu cea mai ciudată croială din garderobă.
Eu aleg de obicei să port pantaloni scurți cu ciorapi, un top simplu sau o cămașă și accesorii statement. (Sursă foto Dacian Groza /colaj+ icons realizat de mine).