Treceți la conținutul principal

[Cool Fashion Hunting] Clashist

Aproape am uitat cum se postează pe blog, mă simt ca o persoană care abia acum învață primii pași la calculator și nu înțelege engleza, combinația perfectă. Sper să o scot la capăt cu postul ăsta.
Care....e despre haine. Duh! Nu știu altele cum sunt, dar eu când eram mică aș fi dat orice pentru un tricou cu Leonardo Dicaprio (hai că n-aș zice nu nici acum) numai că afurisitele nu se găseau nicăieri, numai în reviste, ceea ce era cam frustrant. Iar acum, cu atâta tehnologie, sunt peste tot. Ba mai mult de-atât, îți poți lua un tricou cu mai mulți de James Franco sau chiar Ryan Gosling. Hey girl.
CLASHIST e magazinul cu ideea asta tare, se pot achiziționa atât tricouri cât și leggins, sunt disponibile mai multe vedete imprimate dar eu m-am oprit la ce îmi place. :D